/Files/images/mova_logo1234.jpg

Пріоритетні напрями та завдання в організації освітнього процесу 2023/2024:

1. Розпочати роботу з «Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладу дошкільної освіти».
2. Продовжувати роботу з реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа».
3. Узагальнити роботу з пошуку та апробації нових форм та методів роботи з дітьми та батьками через використання інформаційно-комунікативних та дистанційних технологій.

ГОЛОВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ:

  • підвищення фахової майстерності педагогівзакладу дошкільної освіти;
  • розширення інтелектуальної обізнаності учасників освітньогопроцесу;
  • оновлення і суттєве доповнення раніше отриманих знань психолого-педагогічного циклу;
  • вивчення і впровадження нових технологій і методик організації педагогічної взаємодії;
  • проведення науково-педагогічних досліджень, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду;
  • реалізація проективної, особистісно-зорієнтованої педагогіки, в якій дошкільник є головним пріоритетом і цінністю;Колектив працює стабільно, вдало поєднує професіоналізм фахівців з великим досвідом роботи та ініціативну кваліфікаційну молодь, що прагне досконало оволодіти професіоналізмом педагога. Для використаннятворчого потенціалута підвищення власного статусу та статусу закладу дошкільної освіти педагоги виділили для себеряд пріоритетних вмінь:
  • вміння чітко планувати свою діяльність;
  • при потребі здійснювати водночас різні справи;
  • критично проводити самоаналіз своєї діяльності;
  • сприяти розвитку власної творчості через різні заходи;
  • вирішувати проблемні питання закладу.

Для подальшого підвищення рівня професійної підготовленості педагогів та удосконалення змісту методичної роботипередбачається :

  • удосконалення роботи з використання кращих вітчизняних та закордонних методичних розробок;
  • узагальнення власних передових досвідів, опрацювання на практиці власних педагогічних технологій у групах;
  • участь педагогічних працівників в методичних об‘єднання районного та обласного рівнів;
  • робота над створенням розвиваючого середовища в закладі;
  • спрямування самоосвітньої діяльності педагогічних працівників.

Підвищення кваліфікації передбачається в кожному виді діяльності, що єголовною умовою розвитку ЗДО, через

  • відвідування курсів підвищення кваліфікації на базі ХНПУ імені Г.С.Сковороди;
  • конференції, семінари, творчі звіти;
  • вивчення новинок та нетрадиційних підходів в теорії дошкільного виховання;
  • участі у районних конкурсах.

Система мотивації педагогічних працівників:

  • своєчасне надання заявок на заміщення вакантних посад молодими спеціалістами;
  • вивчення, узагальнення та пропагування досвіду кращих педагогів ЗДО,висвітлення на районних педагогічних ярмарках;
  • здійснення мотивації педагогів з великим досвідом роботи до отримання педагогічного звання « Вихователь – методист »;
  • здійснення мотивації педагогів та матеріальної підтримки учасників конкурсу «Вихователь року »( нагородження грамотами, пам‘ятними знаками).

Кiлькiсть переглядiв: 84