Пріоритетні напрями та завдання в організації освітнього процесу 2023/2024:
1. Розпочати роботу з «Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладу дошкільної освіти».
2. Продовжувати роботу з реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа».
3. Узагальнити роботу з пошуку та апробації нових форм та методів роботи з дітьми та батьками через використання інформаційно-комунікативних та дистанційних технологій.
ГОЛОВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ:
- підвищення фахової майстерності педагогівзакладу дошкільної освіти;
- розширення інтелектуальної обізнаності учасників освітньогопроцесу;
- оновлення і суттєве доповнення раніше отриманих знань психолого-педагогічного циклу;
- вивчення і впровадження нових технологій і методик організації педагогічної взаємодії;
- проведення науково-педагогічних досліджень, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду;
- реалізація проективної, особистісно-зорієнтованої педагогіки, в якій дошкільник є головним пріоритетом і цінністю;Колектив працює стабільно, вдало поєднує професіоналізм фахівців з великим досвідом роботи та ініціативну кваліфікаційну молодь, що прагне досконало оволодіти професіоналізмом педагога. Для використаннятворчого потенціалута підвищення власного статусу та статусу закладу дошкільної освіти педагоги виділили для себеряд пріоритетних вмінь:
- вміння чітко планувати свою діяльність;
- при потребі здійснювати водночас різні справи;
- критично проводити самоаналіз своєї діяльності;
- сприяти розвитку власної творчості через різні заходи;
- вирішувати проблемні питання закладу.
Для подальшого підвищення рівня професійної підготовленості педагогів та удосконалення змісту методичної роботипередбачається :
- удосконалення роботи з використання кращих вітчизняних та закордонних методичних розробок;
- узагальнення власних передових досвідів, опрацювання на практиці власних педагогічних технологій у групах;
- участь педагогічних працівників в методичних об‘єднання районного та обласного рівнів;
- робота над створенням розвиваючого середовища в закладі;
- спрямування самоосвітньої діяльності педагогічних працівників.
Підвищення кваліфікації передбачається в кожному виді діяльності, що єголовною умовою розвитку ЗДО, через
- відвідування курсів підвищення кваліфікації на базі ХНПУ імені Г.С.Сковороди;
- конференції, семінари, творчі звіти;
- вивчення новинок та нетрадиційних підходів в теорії дошкільного виховання;
- участі у районних конкурсах.
Система мотивації педагогічних працівників:
- своєчасне надання заявок на заміщення вакантних посад молодими спеціалістами;
- вивчення, узагальнення та пропагування досвіду кращих педагогів ЗДО,висвітлення на районних педагогічних ярмарках;
- здійснення мотивації педагогів з великим досвідом роботи до отримання педагогічного звання « Вихователь – методист »;
- здійснення мотивації педагогів та матеріальної підтримки учасників конкурсу «Вихователь року »( нагородження грамотами, пам‘ятними знаками).