Кращих результатів досягає не обовязково той у кого найрозумніша голова, а швидше той, хто краще від всіх вміє координувати роботу своїх розумних і талановитих колег».

Вільям Джонс

Методичний кабінет закладу дошкільної освіти– є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.
Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:
• забезпечення професійною інформацією;
• організація методичної й науково-дослідної роботи ЗДО;
• підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;
• діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
• організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
• допомога педагогам в підготовці до атестації;
• організація підвищення кваліфікації;
• допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
• участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
• виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
• допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
• методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.
Завдання методичної служби закладу дошкільної освіти відносно окремих педагогів:
• підвищення рівня володіння педагогічними знаннями;
• вивчення й використання у своїй професійній діяльності сучасних педагогічних технологій, методик, прийомів і способів успішного навчання й виховання;
• мотивація педагогів до інтересу, потреби у формуванні й удосконаленні вміння займатися творчою педагогічною діяльністю;
• підвищення рівня педагогічної майстерності, у тому числі і педагогічної гнучкості;
• створення умов і сприяння щодо потреби у самоосвіті;
• підвищення рівня психологічної готовності та інформаційної оснащеності вихователя;
• формування й розвиток стійких моральних і професійних поглядів і цінностей;
• вивчення й використання на практиці сучасних способів діагностування успішності розвитку дошкільника, форм, методів і прийомів організації серед дітей дошкільного віку саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення;
• підтримка й супровід педагогів, що розробляють і реалізують авторські програми, методичні рекомендації, посібники;
• інформаційне забезпечення педагогів.
Завдання методичної служби щодо роботи з педагогічним колективом:
• узгодження понять, цінностей, вироблення єдиної педагогічної позиції;
• збереження й підтримка традицій, що не вичерпали себе;
• сприяння створенню й підтримці творчого, конструктивного педагогічного середовища;
• робота з батьками;
• організація та педагогічна й змістовна підтримка інноваційної діяльності педагогів;
• використання різноманітних стимулів, способів і організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів;
• створення умов для формування, розвитку, об'єктивної оцінки й широкого використання передового педагогічного досвіду;
• організація, стимулювання, сприяння суспільно-педагогічної діяльності педагогів.

/Files/images/Безымяннkый.png

Кiлькiсть переглядiв: 682